tirsdag, juni 19, 2007

Ukrudt og gulvvask


Har ikke det store at rapportere fra dagen. Den stod på husmormartyrium både inde og ud- vask, støvsugning, gulvvask, græsslåning og den slags.

Og så kom jeg til at se Meyers program på tv.

Suk!

Nu lægger jeg mig ud med en masse: Ingen tvivl om at han har noget på hjertet og kan koge bukserne af de fleste andre tv-kokke, men hele tonen i programmerne mager mig i den grad imod.

Fra de lidt for skønne billeder til det dårlige skuespil: Dav Hans, dav Claus, har du noget til mig Hans, ja, her er en pose salt.

Der er noget dansk turistforenings propagandafilm 1971 over hele. Det kunne have været en fed serie, nu nøjes jeg med at læse hans opskrifter på nettet, tror jeg.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Jeg vil give dig ret i at noget er for opstillet, men hvor ser maden lækker ud. Jeg kommer bare aldrig til selv at lave det.... så vil jeg hellere bage

Sifka sagde ...

Jeg har sagt det før men genta'r gerne: CLAUS MEYER ER EN FINKE!