mandag, januar 14, 2008

Sær-gammel-dame-linjen


Mon ikke man placerer sig grundigt på den forkerte side af sær-gammel-dame-linjen, når man hugger brænde i stribede natbukser, forsjasket sweatshirt, dunvest og de forkætrede gummitræsko?

Jeg elsker på den anden side at hugge brænde og nogle gange er det nødvendigt. Naturen har givet mig en smuk huggeblok, som samtidig fungerer som blomsterpotte om sommeren, lige i min indkørsel, så jeg står fuldt til skue. Jeg må vist leve med det.

Og det er jo den vej det går - blot vil jer forsøge at fastholde, at jeg ikke er sær, men excentrisk, selvom forskellen tilsyneladende er ens.

2 kommentarer:

Sifka sagde ...

Jeg synes, at excentriske midaldrende kvinder er cool selskab. Jeg holder på retten til at være sær, excentrisk, whatever:)

Madame sagde ...

Hahaha, Andrea, jeg kan se dig for mig i pyjamas og forvasket sweatshirt med øksen i hånden. Bare pas på at kattene ikke er i nærheden ...