fredag, januar 18, 2008

Klud og kursus


Så er to nøgler Noro Silk Garden forvandlet til Jared Floods fine halsklud og to kursusdage forvandlet til fortid.

Jeg har nu snuset lidt til coaching - ved ikke helt, hvad jeg mener om teknikken endnu.

Men jeg ved, hvad jeg mener om begrebet - mindst halvtreds procent varm luft. Dele af undervisningen antog sektlignende og pyramidespilsagtige undertoner.

Grundliggende er der selvfølgelig stor fornuft i at lede folk frem til deres egen mening, uden at smide egne råd efter dem på vejen. Det ville bare være skønt, hvis det kunne gøres med lidt mindre selvhøjtidelighed.

Jeg er klar til i morgen - skal lige have en arbejdsdag overstået, men derefter mødes:

Zette, Sifka, Marianne, Madame, Regitze, Kagekonen, Dana, Lotten, Anne, Gitte , Therese, Suszy Q, Husejer til snak, grin, hygge og øl på Café Langebro på Islands Brygge i København.

Der er uden tvivl plads til flere, så duk bare op, hvis du først opdager arrangementet nu.

De første dukker op ved 15.30-tiden i Motor/maskinrummet lige til højre for baren - jeg tror ikke det er et selvskab, det er nemt at gå fejl af - masser af kvinder der taler i munden på hinanden.

5 kommentarer:

Madame sagde ...

Det bliver så spændende Andrea, vi ses klokken 15.30.

Marianne sagde ...

Jeg kommer også lige fra start!
God arbejdslyst, inden det hyggelige sker ;-)

Anonym sagde ...

Jeg glæder mig!
Jeg kommer måske en halv time til en time senere. Jeg er nødt til at ta på arbejde inden.
Øv bøv.
Men vi ses :-D

Unknown sagde ...

hehe.. det blev sent i går HVA HVA? ;)

Herligt, at I havde det super hyggeligt! Som skrevet før.. næste gang er jeg også med til øltylning! .

fortsat god søndag dér..

Dana Watsham sagde ...

Tak for i går - det var fænomenalt hyggeligt!