mandag, oktober 22, 2007

Overrated


I morges fik jeg lyst til æbleskiver efter visit hos Sifka, men sådan nogle havde min købmand ikke og jeg har ikke nogen æbleskivepande.

I stedet havde min købmand flæsk. Og så lavede jeg klassikeren stegt flæsk med persillesovs.

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidste fik det, men jeg må sige, jeg tror der kommer til at gå lige så lang tid igen. Det er sådan en ret, som bare ikke smager mig nær så godt i virkeligheden, som i forventningen. Sådan har jeg det også med mange pastaretter og pizza.

Dagen er blevet brugt til lidt ærinder, strikkeri og generel afslapning.

I morgen smutter jeg et smut til Berlin. Og det bliver et smut ud klokken 7.25 og hjem igen 19.30. Det glæder jeg mig til, og jeg skal nok nå en masse.

9 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Rigtig god tur til Berlin - og så sender du bare flæsket nordpå næste gang, ikke? ;-)

Sifka sagde ...

Nå, nu fik jeg da lige lyst til stegt flæsk!

Og god tur til Berlin - bare lige så'en:)

Andrea sagde ...

Jeg skal hilse Berlin fra jer ;)

Jeg har to stykke flæsk tilbage, så hvis et ryger til Nordjylland og det andet til Amager ;)

Kagekonen sagde ...

okay, nu har jeg både lyst til flæsk og til æbleskiver... Blogland er ikke godt for sidebenene ;-)

god tur til Berlin.

Zette sagde ...

Hvordan var så Berlin, Husejer? Nåede du en god tysk øl?

Anonym sagde ...

God tur, Andrea, lige nu sidder du måske nede i Berlin på en listig café og kigger på folkelivet.

Anonym sagde ...

Husk at tage billeder, jeg er faktisk født der!!! :)

Marianne sagde ...

Så vil jeg da med glæde ønske dig en rigtig god tur til Berlin. Tænk man bare kan tage 1 dag i Berlin.
Det er nu også en dejlig by :-)

johanne sagde ...

Jeg læser lige med her...og får nu lyst til stegt flæsk. Jeg får snart en hel gris (død altså!), og jeg har endnu persille i haven...uhmmm...
Senere vil jeg bage æbleskiver...uhmmmm...