torsdag, oktober 25, 2007

Kattepædagog vs. katte


Dagens lektion ved kattelemmen var: Alle i huset beboende små grå skal ud gennem lemmen, når de skal ud, husejeren skal nok åbne den, men det er eneste metode til udgang.

Well, det er lykkedes at få Kasper til at hoppe ud tre gange og Pinga to. Normalt gætter jeg på, at det er ude og inde en 11-12 gange i løbet af en dag.

I stedet har herskaberne jo så måttet kede sig i dynerne og se blaserte ud. Det er de gode til.

I morgen hedder lektionen: Alle de i huset beboende små grå skal både ud og ind gennem lemmen, husejeren holder, kattene hopper.

Yeah right!

7 kommentarer:

Lotte sagde ...

Du har da fået både beskæftigelse og udfordringer efter den lem er kommet ind i jeres liv.

Anonym sagde ...

En ny lektion i kattedralskolen - jeg håber, de små grå lærer lektien ;-)

Marianne sagde ...

Hvor er du sød ved dem :-D
billedet er ret godt. Man kan virkelig se, hvordan der bliver strukket krop :-)

Zette sagde ...

Du er godt nok en tålmodig sjæl, husejer. Og det er kattedyrene vist også...

Anonym sagde ...

For hulen hvor er de søde, og hvor er du også skøn i dine beskrivelser!!! Hvad med en kattelem med "lås", når du plages sådan? Har du hørt om dem? Jeg ville fkatisk have foreslået, men inden jeg nåede, havde du købt. Rigtig god weekend til dig!

Andrea sagde ...

Takker for kommentarerne og kattedralskolen fra Madame ;)

Lige nu er det den lille kattekispus vi gennemgår.

@ Deborah - denne lem kan låses i fire positioner og om nødvendigt kan kattene udstyres med halsbånd med en magnet, så det ikke er alle og enhver der kan komme ind. Det sidste tvivler jeg nu på, jeg har set bæstet tage tilløb og bare fræse igennem ;)

Lige nu ville jeg ønske, at mine bare ville forsøge af puffe til lemmen med en pote og begynde at forstå systemet ;)

I øvrigt har fodringen af bæstet nu tiltrukket to nabokatten, som synes det er meget hyggeligt med lidt guf på deres vej.

Anonym sagde ...

Det var det med halsbåndet, jeg tænkte på. Du er næsten nødt til at prøve! Hvis du bliver ved at fodre bæstet, har den jo GOD GRUND til at komme igen! Og som du selv siger, nu kommer der flere til. Det går jo ikke!