torsdag, maj 17, 2007

Helt helt afslappet




Klokken 00:05 kørt jeg ind i min indkørsel i nat med 6 gode fridage foran mig. Og masser af vand i forlygternes skær.

Himmel og jord stod bogstavelig talt i et og jeg havde kørt hele vejen hjem med mit firehjulstræk aktiveret for at modvirke aquaplanning og mistet vejgreb.

De to små grå anede fred og ingen fare da jeg lukkede deres havedøre op og ud strøg Pinga, regn generer ikke hende, mens Kasper var mere tilbageholdende.

Det blev til en meget kort nattetur.

I dag har vi så bare lavet meget lidt.

Der er ild i brændeovnen, nybagte kanelbullar, nybagt brød og frisklavet rabarbersaft på køkkenbordet.

Om lidt laver jeg Peking And, men ikke med Newyorkerbyhearts grundighed, jeg snyder og bruger tortillas i stedet for hjemmelavede pandekager.

Der er vasket sengetøj og stirret vankelmodigt på en fisk jeg har strikket til et stykke drivtømmer, men den er ikke helt perfekt. Det er store ting, jeg har på programmet.

0 kommentarer: