søndag, september 30, 2007

Vi har det hede hule hot


Til morgen blev jeg enig med mig selv om, at jeg var lidt træt af at fryse.

Thi, der er stadig ikke installeret kattelemme i det lille røde hus, så en yderdør ryger op ved 5-tiden og forbliver åben de næsten 14-15 timer.

I dag skulle det ikke betyde den sædvanlige arktisk stue - jeg havde nemlig to gamle poser brænde og viljen til at fyre dem af.

Lige nu er her nok 30 grader og så er det svært at se, hvor den ene kat begynder og den anden holder op, men det er faktisk Pinga til højre ;)

Jeg har lige givet de små grå fri fra jobbet som fotomodeller for i dag ;)

8 kommentarer:

Sifka sagde ...

Det ser godt ud hjemme hos dig og det er nogle dejlige billeder af nogle skønne katte.

Marianne sagde ...

Gode billeder. Man kan næsten fornemme den dejlige varme.

Puden med New York... har du forresten været der???

Anonym sagde ...

Hvor er det et dejligt billede af "varme katte":-)

Andrea sagde ...

De varme katte er nu splattet ud i, hver sin ende af stuen ;)

@ Marianne - jeps jeg har været i New York nogle gange efterhånden. Første gang for 30 år siden, men husker ikke så meget.

Anonym sagde ...

Jeg kan slet ikke stå for totalt afslappede katte. Sjovt at du har et minde i stuen om din rejse til New York. Jeg var der som 18-årig med huskede ikke at tage pynt med hjem.

Nina sagde ...

Der er altså ikke noget som en brændovnsvarm stue - og det har kattene i sandhed også forstået.

Unknown sagde ...

brændeovnsvarme gir dejlig sløvsind

:D

Anonym sagde ...

Nej hvor er de dejlige!! Det er fedt med brændeovn og råhygge!