mandag, april 23, 2007

Endelig fri



Det har været nogle hårde arbejdsdag siden torsdag, så kattene og jeg har nydt fridagen i dag.

De små grå får ikke lov at komme ud om morgenen, når jeg skal møde meget tidligt - altså klokken 5 eller 6. De dage bliver det kun til en kort eftermiddags/aften tur og det er ikke det samme for dem, som sådan en dag, hvor de har løbet ud og ind siden lidt over 6 i morges.

Jeg skulle egentligt have anlagt min køkkenhave i dag, men lige da jeg synes det skulle være kom der en byge og så luskede jeg ind igen. Jeg fik ellers en pakke med kartofler og løg forleden - dog ikke blå Congo, som jeg havde drømt om.

Istedet blev det til en enkelt udflugt efter mad til dyrene og mig og så ellers hygge.

Aftensmaden stod på fake Peking and:

  • Skiver af stegt marineret andebryst rullet op i små tortillas med hoisinsovs, agurk og forårsløb.
Det var rigtigt godt.

0 kommentarer: