torsdag, marts 12, 2009

The times they are a-changing


Midt i næste uge bliver Stor Blå Jeep byttet ud med Lille Blå Fiat.

Det har ikke været nogen simpel beslutning, men i sidste ende var det et kedsommeligt regneark, der overbeviste mig.

Frk. Jeep er for dyr i det lange løb og efterhånden har der også været en del udgifter til dæk og køler og den slags.

Lille Blå Fiat er ganske let brugt - kørt til vil jeg sige - og en fornøjelse både at kigge på og køre i.

Jeg havde faktisk besluttet mig for at købe en ny rød Fiat 500 da den lille blå dukkede op, og så var jeg på mystisk vis solgt.

Kan være, det er fordi, den minder mig om farven på min families allerførste bil.

Glemte jeg at skrive, at jeg nu går fra at være et fuldstændigt miljøsvin til en lille økoengel?

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

tillykke med den lille ny blå bil
:-)

Lene sagde ...

tillykke med det lille blå vidunder :-)

Anonym sagde ...

Er det den der lille som ser ut som om den er gammel, men så er den ny? Ah - naboen har en knall gul. Den er såååå lekker.

Gratulerer!

Andrea sagde ...

Tak, tak og ja Hege det er sådan en nyfortolkning af den klassiske Fiat 500.

Marianne sagde ...

Det må være specielt at skulle udskifte bilen.

Men sikke en flot ny bil du får. Jeg er vild med de organiske former, og farven ser flot ud.

Tillykke med den.

Zette sagde ...

Hvor er den fin, husejer. Jeg er sikker på den er god til dig. Ren miljøsamvittighed er jo heller ikke en dårlig sidegevinst.

Jeg håber, I blir glade for hinanden.

Kagekonen sagde ...

Jeg håber det bliver et lykkeligt (og billigere) samliv du får med lille blå Fiat.

Lotte sagde ...

Tillykke med din nye status som økoengel :-)

Nille sagde ...

TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ikke alene bliver du jo helt enestående frelst - men den bil er samtidig noget af det kæreste, jeg har set i årevis! Den slår endda min facsination for den nye Boble, da den kom i 1990'erne!

Total retrolækker på den moderne måde!

Anonym sagde ...

Du gjorde det alligevel! Tillykke!

Dana Watsham sagde ...

Når man ser bort fra den gamle 500, er det da bare den lækreste bil man kan forestille sig.

Tillykke med dyret!