tirsdag, marts 17, 2009

Bye, bye Jeep - hello Fiat


Klokken 13 svingede jeg Stor Blå Jeep ind på forpladsen hos den lokale Fiat-forhandler og klappede en sidste gang en trofast følgesvends instrumentbræt.

30 minutter senere svingede jeg min nye ven - Lille Blå Fiat - ud fra selv samme forplads, efter først at have taget ovenstående billede af de to sammen.

Dagens vejr var jo som skabt til få ny bil i - krom og lak skinnede om kamp og den blå himmel funklede over mit glastag.

Jeg satte straks kursen mod havet og den herlige strandvej i Rågeleje.

Inden biludvekslingen dukkede der endelig en Gram-montør op, som på to minutter havde løst mit F07 problem med vaskemaskinen. Det skulle han have 800 kroner for, så i mit næste liv vil jeg være Gram-montør.

Og mens jeg kørte paradekørsel i Rågeleje havde jeg fået en pakke, med lidt nyt legetøj, som jeg bestilte i går.

Det sjoveste lille video-kamera og en yndig lille trefod – så vent bare Lille Blå Fiat The Movie er på trapperne ;)

Når nu jeg har pebet den halve vinter over, hvordan uheld og elendighed har hobet sig op, så er det også værd at bemærke, at gode ting ligeledes kan komme i bølger.

Og at de store tals lov altså virker.

10 kommentarer:

Regitze sagde ...

tillykke med den lille ny. og den har udstødningsrør og det hele. sådan et ønsker jeg mig også.

Zette sagde ...

Tillykke med lille blå fiat - jeg tror han? hun? den? er ret god til dig, husejer.

Anonym sagde ...

Tillykke med dytten, Andrea, hvor er den bare smuk! Den minder jo meget om barndommens Fiat'er.

Lotte sagde ...

I bliver et godt team, dig og Fiat'en, det er der vist ingen tvivl om med sådan en start :-)

Kagekonen sagde ...

Jamen sikke en forrygende start. Det kan kun blive godt, jeg glæder mig til at følge jeres liv og færden :)

Nille sagde ...

Den er superfin!!! Glæder mig til filmen ;-)

Anonym sagde ...

Ja jeg kan godt lide den model - og hvis den minder om barndommes Fiatter, så er det kun formen, ikke indholdet, der er supermoderne!

Og den kan køre laaangt!

Marianne sagde ...

Tillykke med den fine bil.

Anonym sagde ...

Wuuut!!!

den er fanneme fræk!!!

:D

Natmaleren sagde ...

Stort tillykke med den nye dyt:-)