fredag, november 09, 2007

Kuling, Kattegatbyger, kage og kaminild


Milde makronsalat, hvor vinden tager fat i det lille hus.

Kattene kan ikke bestemme sig til om det er dejligt at blive rusket igennem af naturen, eller for meget.

Jeg har valgt side: Foran ilden, med varm te, lune sokker og gang i en lydbog. Der ryger samtidigt pindefulde af garn på ærmet af cardiganen.

Kagen blev skabt fordi en blød banan lå og fimsede fra frugtskålen. Derudover er der pecannøddestykker og hakket 70 procents chokolade i den.

Da låget var af melbøtten kunne jeg også lige bage et brød.

Jeg kan sagtens blæse inde nu uden at lide nød.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt! Her knager træerne, og vi tør ikke tænde op i brændeovnen af frygt for, at al røgen kommer den gale vej og ind i stuen.

Marianne sagde ...

Blev det til øl i går? Eller har I fundet en anden dag? Jeg er lidt nysgerrig :-)

Lotte sagde ...

Det lyder knageme hyggeligt! Jeg kan lige se det for mig, og næsten mærke både varme og kageduft...