torsdag, juni 29, 2006

Papirarbejde og fingre der klør efter at shoppe


Nu er min advokat og bank gået i gang med arbejdet med at udrede den papirmæssige side af handlen. Udbetalingen skal deponeres hos ejendomsmægleren seneste på mandag og det tager min bank meget roligt.

Jeg er så heldig, at min bank ingen problemer har med at finansiere min handel indtil jeg får solgt. Jeg føler heller ikke noget voldsomt pres for at få solgt så hurtigt eller billigt som muligt. Der er tid til at det kan gå stille og roligt og det betaler jeg gerne lidt ekstra renter for.

Til gengæld må jeg virkelig tage mig i ikke at fræse ud og købe ting til mit nye hjem. Alt fra det nye køkken jeg drømmer om til en fantastisk drømmeseng jeg har set hos en lokal møbelfabrik.

Jeg er dog klar over, at det vil være meningsløst at begynde at købe køkken før jeg har overtaget huset og fundet ud af om en bestemt væg er bærende. Og i princippet vil det være lige så tåbeligt at købe drømmesengen, når jeg ikke har noget sted at gøre af den.

Men det er altså fristende når nu jeg skal have alt fra et gasblus til en græsslåmaskine - og så er der jo også det trægulv, jeg har kig på.

0 kommentarer: