onsdag, december 13, 2006

Flytterod



Oven på en lang flyttedag, som startede klokken 5, sidder jeg nu foran min ild og smager lidt julebryg.

Det er sgu fortjent, selvom jeg ikke har flyttet et eneste møbel selv, 54 flyttekasser tårner sig op, en af dem indeholder en ret vigtig pude til min lænestole, Hvilken en? Fisk!

Som jeg fortalte flyttefolkene, da jeg betalte den helt igennem rimelige regning; Jeg elsker at betale fagfolk for veludført arbejde.

Det er heldigvis mange år siden jeg sidste benyttede mig af venners og bekendtes velvilje ved en flytning. Hårdt, langvarigt og elendigt arbejde. Dyrt fordi det altid trækker ud og så skal 6-7 mennesker bespises flere gange for ikke at tale om leje af varevogn og så videre.

Min sofa står, hvor den skal – resten af mine møbler gør stort set også. Lørdag ankommer en seng til min madras og to reoler.

Jeg overvejer et nyt spisebord og en nyt skrivebord. Det bliver nok sådan.

0 kommentarer: