mandag, september 22, 2008

Morgensmuk morgenkop


Hvor heldig kan man være? Søde Sifka havde den fineste gave med til mig på besøg hos Mandagspigen. En vidunderlig smuk fødselsdagsgave: en orange Elements-kop.

Her til morgen blev den indviet med god café au lait. Den er lige så dejlig at drikke af, som at se på. En perfekt morgenkop med andre ord.

Og de gode ting stopper ikke. Til frokost skal jeg spise smushi med min BonusMor på The Royal Cafe, og da vanker der vist også en gave. Dem kan man aldrig blive for gammel til at glæde sig til ;)

2 kommentarer:

Nille sagde ...

Waouww nogle frække ting, de er begyndt at lave!!! Kan godt forstå, at du er glad for den... den er jo lige til at blive i godt humør af fra morgenstunden!

Marianne sagde ...

Efter jeg så den kop i går så er jeg bare blevet så vild i varmen :-)