lørdag, september 08, 2007

Pris

Både Marianne og Sifka har tildelt mig denne fine pris. Den blev jeg rigtig glad for.

Og man får da helt røde øre, når man læser det officielle kriterium får at få prisen:

Schmooze Award er prisen til bloggere som ubesværet snor deres veje ud og ind af blogosfæren og efterlader venlige spor og smil og på den måde, med glæde, skaber nye venner på vejen. De indskrænker ikke deres besøg til kun at gælde de rige og succesfulde men bruger også tid på at byde nye bloggere velkomne. De er dem som drager hinanden ind i meningsfulde samtaler og de nægter at lade sig nøje med en simpel hilsen (goddag) - i hele processen lykkes det dem at skabe en følelse af nærhed og venskab.

Og så skal prisen jo sendes videre.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Husejer!

Tusinde tak, jeg er meget beæret :)

Mange hilsner
Birthe/Newyorkerbyheart

Anonym sagde ...

Søde Andrea

Du aner ikke, hvor glad du gør mig!!! Tusind tak!!!

Mange weekendknus

Deborah

Anonym sagde ...

Tusinde tak ... omend jeg ikke føler at jeg lever op til prisen - men tak.

I øvrigt har jeg ladet mig inspirere af dit ølkursus og et tilsvarende kursus har været dagens gave til min kæreste her i dag - så tak for at du delte med os andre

Anonym sagde ...

Du fortjener din pris, Andrea, tillykke :-)

Regitze sagde ...

mange tak, Husejer! det var en dejlig påskønnelse.

Zette sagde ...

Tak skal du have husejer. Det var en fin tanke at inkludere mig i det gode selskab.