tirsdag, august 28, 2007

Et blankt kanvas

Efter en koncentreret indsats er mit bryggers nu forvandlet til at tomt rum med masser af muligheder.

Kattene tager det i stiv pote, selv om deres foderplads forsvandt i samme moment og midlertidig er blevet flyttet ind i stue.

Kasper var meget tilfreds, da en død fugleunge - heldigvis ikke alt for rådden - dukkede op inde bag køleskabet.

Jeg bandede tilgengæld en smule over den tidligere beboers hang til at bruge billige skruer. Mange kærve var godt kværnet sønder allerede i skruningen.

Forbløffende nok var det også lykkedes ham, som ellers ikke lader til at have ejet et vaterpas eller at have kæret sig synderligt om paskram, at få lagt de ene bordplade på, så ikke et stykke silkepapir kunne presses ind omkring den. Det krævede lidt brutalt arbejde med hammer og stemmejern, at få den af.

Den slags arbejde, bliver man så dejlig afslappet af bagefter;)

Nu skal loftet hvidtes, væggene males - en lys isblå farve - så skal der lægges en gulv og så dukker der forhåbentlig et par møbler fra Ikea op en dag.

Det er faktisk ikke fordi jeg har mange billeder af bryggerset før, men her er et fra store øltappedag:

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er da et dejligt rum med muligheder. Godt at kattene tager dit projekt i stiv pote. Og du sover sikkert godt i nat ;-)

Marianne sagde ...

Du får da nytte af din ferie. Jeg skal engang i gang med mit køkken, det skal males.
Rigtig god arbejdslyst :-D