søndag, august 26, 2007

Det er jeg stolt over

Madame har udfordret mig til at skrive ti positive ting om mig selv. Hun har selv skrevet nogle rigtigt gode punkter.

Her kommer mine:

1. Kan få de fleste mennesker til at le
2. Er god til at lære fra mig
3. Læser hurtigt
4. Er klog, men mangler lidt før jeg også bliver vis
5. Siger min mening
6. Kan spotte en psykopat på mange meters afstand
7. Har ingen tolerance over for bøller og bøllethed
8. Flyder som en prop og kan derfor svømme i det uendelige
9. Møder andre mennesker åbent og uforbeholdent
10. Bliver stoppet på gaden i selv meget fremmede lande og spurgt om vej – kan næsten altid hjælpe ;)

Har vist glemt at levere en Pinga-opdatering: Hun kom hjem i går til almindelig aftensmadstid, som om intet havde været anderledes.

Men de har nu været et par hjemmefødninger i dag og så dårligt er vejret ikke.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er et positivt menneske, Andrea. Det er nogle fine punkter, du har trukket frem ud af sikkert mange flere - og det er en værdifuld egenskab at kunne få folk til at le.
Dejligt, du tog udfordringen op! Og også dejligt at begge katte nu er hjemme på den smukke seng.

Zette sagde ...

Det er nogle fine punkter. De kan også bruges en dag, hvor det meste ser lidt trist og sort ud.