lørdag, juni 28, 2008

Pinga tyvetøs


Det siger vist noget om, hvor meget jeg har kedet mig på arbejde mine ni en halv time i dag, at det mest interessant jeg har oplevet, sket for lidt siden under min spisesituation.

Frk. Pinga kom hoppende, da hun duftede vitello tonnato - jeg går ud fra, at hun end ikke bemærkede salaten dertil - og hurtigere end sin egen skygge havde hun snuppet et pænt stort stykke kød med tunsauce und alles fra min tallerken.

Hvorfor er det interessant? Fordi; det har hun aldrig gjort før, allerhøjest stirret insisterende på skiftevis mig og maden.

Og så den hast ugerningen blev udført med. Ikke at jeg havde tænkt at smække gaflen i poten på hende for at forhindre den. Men hvis jeg havde villet, havde jeg ikke kunnet. Om jeg så, må sige.

Nu er hun umådelig selvtilfreds. Og har tunånde - men det har jeg nok også ;)

Hvad skal vi dog få resten af aftenen til at gå med, med dette intense oplevelsesniveau?

7 kommentarer:

Lotte sagde ...

Action packed aften!!!

Nille sagde ...

En Vitello Tonnato kunne nok også få mig til at lave narrestreger ;-) Hun må børste tænder lidt længere i aften ;-)

Anonym sagde ...

De skal nok sørge for underholdning de kære dyr *S*

Hun ser helt vildt godt tilfreds ud med det hele ;-)

Sifka sagde ...

Spisesituation!! Tsk-tsk.

Det lyder som en dejlig lille middagsret for både kat og menneske:) Hvad var der så til Kasperdrengen??

Zette sagde ...

Fantastisk billede - du er jo en god kok, så du kan ikke fortænke hende.

Marianne sagde ...

Dejligt billede!

Tænk den nuppede din mad, så må du nuppe noget af deres... ;-)

Mine plejer heller ikke at nuppe, men med rejer kan det være svært at spise med SØde mis omkring sig.

Anonym sagde ...

Det er skønt billede af frøken tyvetøs! Og sikke en klog kat at vejre lækker mad andre steder end i katteskålen.

Den salgs oplevelser får dagen til at løfte sig :-)