søndag, juni 22, 2008

Festen der regnede bort


Endnu en dag med byger der går og kommer. Det vil sige de smutter altså bare lige rundt om hushjørnet og så vender de tilbage igen med fornyet kraft.

Heldigvis har solsejlet en dobbeltfunktion som vandsejl, som Kasper og Pinga har opdaget - bemærke den tørre trekant på fliserne ;)

Så alt i alt er det ikke helt så slemt, at dagens visit med indlagt haveparty er blevet aflyst, som hvis vejret havde været bedre.

I stedet for grillet ged, er det gode køllestykke fra Stenalt Gods, som jeg i går snublede over i Irma ved at blive forvandlet til en jamaicansk klassiker: Curry goat.

Det foreløbige smagsindtryk tyder dog på, at jeg måske er blevet lovlig optaget af navnet på en anden jamaicansk egnsret: Manish water.

I hvert fald er min curry goat for voksne og jeg må hellere have masser af koldt vand klar, når jeg om ikke så længe kaster mig ud i en sen frokost/meget tidlig aftensmad - lunner - som det passende kunne kaldes.

2 kommentarer:

Sifka sagde ...

Med al den jamacanske inspiration bliver der da temmelig hedt under regnsejlet idag:) Puh, jeg sidder i sofaen og ærger mig, selvom det regner:( Velbekomme!

Nille sagde ...

Aaah - nu ved jeg, hvor du fandt den! Det er sundt med spicy mad siges der ;-) Især på en regnvejrsdag så du kan drømme dig til Caribien!