tirsdag, december 04, 2007

Pynt


Jeg havde den fornøjelse at deltage i Sifkas tredje kalenderlåge i går. Hun har fint beskrevet turen til et større svensk møbelvarehus og dets efterfølgende flytning til Amager.

Lige inden kassen, når man til det officielle Ikea-julepynt og det er ofte en underlig oplevelse.

Der er noget skamløst over mængden af pynt, man forventes at købe på en gang. Jeg har noget med grønne glaskugler, men altså ikke 40 af dem ad gangen.

I dag var jeg heldig at finde en funky kugle - der næsten kan gøre det ud for en grøn diskokugle. Den hænger nu fint midt i stuen.

4 kommentarer:

Kagekonen sagde ...

Hvor er det en fin julekugle.

Sig mig har du ikke fået nyt banner og tapet? eller er det bare mine øjne der er langsomt opfattende...

Marianne sagde ...

Den er fin.
Det er dejligt at læse, hvordan vi i blogland begynder at mødes og så kan hjælpe hinanden. Det bliver jeg så glad over :-)

Marianne sagde ...

Forresten.. flot nyt design. Specielt dit nye banner -nu med kat :-)

Andrea sagde ...

Tihi - jeps nyt design - nu med kat ;)