onsdag, juni 13, 2007

Kartoflerne sukker af begejstring


Få genstande ser så desperate ud som havemøbler i regnvejr. Melder fra de nordlige egne, at det står ned i stænger.

Til min og havens udelte fornøjelse. Kattene er derimod mindre begejstrede. Pinga kan dog et trick med at snige sig af sted langs husets ydrevægge, så hun kun får våde poter, men ikke bliver gennemblødt.

Ikke så rasende meget andet at berette. Jeg knokler som et bæst, skal lige have skudt 50 timers arbejde af på fire dage og så have fri igen i weekenden og de to første dage af næste uge.

Har ikke ork til særlig fancy mad disse dage, hvor jeg arbejder og skal op klokken 3.15 – så det bliver mest til noget hurtigt med røræg og laks, japansk kartoffelsalat og hvad køleskabet ellers gemmer.

Og så er der vist jordbær nok til en lille skål smarties-is med bær ;)

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Og så piver jeg over at skal op kl 6.15... og selv skal arbejde 60 time, men det er dog over 7 dage, så jeg holder mund!
Rigtig god arbejdslyst og gode fridage.

Sifka sagde ...

Yrk,3.15 - er du bager? Nå, men god arbejdslyst. Forstår godt, at der ikke er så meget kulnarisk energi.

Andrea sagde ...

@marianne

pive må man godt en gang i mellem ;)

@Sifka

Hvis jeg skulle være bager, så ville jeg være, som en jeg ved findes på Amager, som ikke behøver at have åbent om søndagen fordi det går så godt på hverdagene.

Meget irriterende, når ens arbejdsplads har hyret ham som brødleverandør, og der derfor ikke er levering i weekenden.