søndag, juni 10, 2007

Flovt


Jeg bor 5 minutters cykeltur fra hvide klitter, fin sandstrand og Kattegats blå bølger. Derfor synes jeg faktisk det er flovt, at jeg ikke har været i vandet i år før i dag.

Der har været lidt forsøg - og jeg har soppet dybt - men ikke i og svømme.

I dag blev det så og det manglede også bare med den vand- og lufttemperatur. Det var pragtfuldt, men jeg forudser plumret og uhumsk vand, hvis det bliver endnu en kanonsommer.

Vandplanterne gror vildt og jeg mødte allerede fine store vandmænd.

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Jeg må desværre sige, det måske er over 5 år siden jeg sidst var i havvand.... I bil har jeg ca 45 min, og da jeg ikke ejer en bil, tager det for lang tid. Jeg håber på at jeg i år kommer afsted. Jeg kan godt lidt at bade i havet.
Tænk at bo så tæt på vandet, som du gør. Det må give ro i sindet.

Jerzy sagde ...

Hej Husejer, Husisolering, Hulmurejer whatever.
Nu synes jeg det er flovt, at nogle folk som blogger prøver på at være onanyme (sorry - et eksempel på min postgymnazistisk humor).
Har jeg ret i, at bloggere - rimer på blottere - vil, jo blotte sig?
Nu er jeg faldet for din stil og kigger hver dag, hva' er det for nogle ulykker du har lavet og spejder efter saftige sarkasmer, men det er skide irriterende ikke at kende dit navn og kalde dig Husejer.
Jeg har fundet dig gennem NY-Birthe som er min blog-pusher. Hun kalder også sin fyr "kæreste" og sender en byge af hvepser (er det?) over ansigterne på bryllupsbillederne.
Det ser squ uhygeligt ud. For at være anaonym. Det kan man jo ikke.
Det tager ikke lang tid at finde mange oplysninger om folk på nettet.
Ja, jeg har fundet billeder af dig, ved at du arbejder i Ødestaden i den forplummrede (sorry) virksomhed, kender registreringsnummer på din bil osv.
Så hvorfor den anonymitet?
Ellers hvad er url for din fanklub. Jeg vil melde mig øjeblikkeligt ind.
En mailadresse og fornavn vil også være ok.
Ha' en varm aften. Du kan ikke lade være.

med venlig hilsen
Jerzy
jszpilman@hotmail.com

Andrea sagde ...

Hold da op Marianne, du er godt nok langt fra havet.

Havet er mit element, så jeg har altid boet tæt nok på til at jeg kunne snuppe mig en svømmetur eller gå mig en lang tur når trangen til vand blev for stor.

Håber det lykkes dig i år, at få en dukkert-

Andrea sagde ...

@Jerzy,

Tjah, hvad kan jeg sige: Det er et problem, men det er ikke mit problem.

Jeg ville hverken være mere eller mindre anonym for dig, hvis jeg stak dig et fornavn og en hotmail adresse.

P.S. Håber at det i det mindste var godt for dig, at du sådan fik lejlighed til at skrive hele to frække ord.