mandag, april 16, 2007

Drama i højden

Højt deroppe i træet sidder Kasper, han kom nemlig til at trampe rundt i en blind og døv hunds skur og det var alligevel for meget for hunden, som tillod sig at gø af ham og så strøg katten til vejrs.

Hele kvarteret var ude at kigge på sagen og vride hænder og være bekymrede på Kaspers vegne, men de fleste af os var enige om, at han godt selv kunne komme ned.

Og et kvarter senere krablede han baglæns ned ad træet som en lille koala, mens naboen, naboens børn og jeg jublede og så beundrende til.

Jeg kan ikke komme til hans klør, men de er vist ikke lange mere. Til gengæld fik han en ekstra servering oven på strabadserne, men den faldt ikke i alt for god jord. Han ser på mig, som har jeg føjet spot til skade.

Til formiddag forsøgte jeg nemlig at spare 6 kroner ved at købe Kitkat.

Det er bare ikke, hvad man trænger til, når man har set verden fra oven:
Kitkats boller er jo firkantede og slet ikke som Whiskas'.

Kasper er slave af W.

1 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tja, mine katte er ret glade for Kitkat, firkantede boller eller ej - de foretrækker oftest blot at spise geleen :o)