søndag, april 25, 2010

Tøset pub grub


Efter en del hel- og især halvvellykkede projekter overgav jeg mig til søndagen og lavede Sunday lunch.

En klassiker fra de britiske pubs: Ale and Steak pie.

Dog blev det en stout and ale pie og jeg spiste den med små, nye, ægyptiske kartofler og syltede agurker, det er ikke efter bogen.

Til drak jeg resten af stouten, men eftersom der er flere projekter på listen og der kun var 20 cl tilbage Sprite.

Det smagte næsten som min ungdoms porter og citronvand, som kun var for tøser og blev kaldt flere uelskværdige ting.

Jeg er en tøs, men mit toilet virker igen, mine havemøbler er rene, kattene har fået ormekur og loppemiddel og mine bede får en tur med en havefræser i morgen, for med håndkraft går det ikke.

Dertil er jeg for meget af en...tøs.

0 kommentarer: