lørdag, april 24, 2010

Passioner og panne cotta

Moleskine, dem med de smukke notesbøger, har lavet en ny serie og jeg har forelsket mig i en opskriftsbog med køkkenredskaber præget i omslaget.

Så sådan en er bestilt. Desværre kommer jeg til at vente længe, for Amazon lokkede mig også til andet bind af Julia Childs Mastering the Art of French Cooking og en bog af min store amerikanske helt Michael Ruhlman - The Elements of Cooking.

En af de to bøger udgives først i Storbritannien i slutningen af maj og før sendes min pakke ikke afsted.

Det går nu nok - forventningens glæde er som bekendt størst.

Ellers går jeg mest og venter på at have rabarber til denne himmerigsmundfuld.

1 kommentarer:

Therese sagde ...

Jeg har købt begge Julia Childs kogebøger - jeg lover dig at du ikke bliver skuffet når de kommer :-)
Moleskin bogen er da fantastisk - den vil jeg gerne købe....og også den med vin...og måske den med musik.....og og og :-)