mandag, december 08, 2008

Bagud med alting


Det er vist på tide, at give et lille livspip fra mig. Ingen ko på isen, men jeg er bagud med alt fra kalenderlyset, over advents-dimsen til dækskifte.

Der er ikke andet at gøre end at tage det en opgave af gangen. Så nu er advents-dimsen, som det fremgår af billedet, ved at være ajour med kirkens kalender.

Kalenderlyset er også ved at være på omgangshøjde og de nye dæk ryger forhåbentlig på i morgen.

Værre er det, at jeg også glemmer at nyde julemåneden. Jeg kan jo ellers rigtig godt lide den, med alle de skønne lys og traditioner.

På vej fra arbejde kommer jeg forbi en to-tre af disse festligt lyspyntede hus og jeg er ikke helt fri for at være misundelig over gyngende LED-nisser og blinkende diode-rensdyr.

Mit skurs tagryg ville se helt kæk ud med en lille vinkende julemand eller noget!

P.S. Den sære kage blev spist til sidste krumme af kollegerne. Desværre skylder jeg for en fadæse i dag nu et større slag kvajekage ;)

2 kommentarer:

Zette sagde ...

Godt at høre livstegn. Sådan en glimtende nissemand ville altså også klæ dig, husejer. Ville passe til dig, mener jeg.
Uhada, kvaje-kage: Nu er det vil ikke bare fordi du kan li at bage, at det sker?

Lene sagde ...

Kvajekager smager skønt :-) dem må vi have indført på arbejde :-)

Pas nu på dig selv og næste år må du have en blinkende julemand på taget :-)