onsdag, november 28, 2007

Neon på træet


To vigtige begivenheder i dag: Kauni cardiganen er blevet vasket og neon juletræet er blevet hentet frem og er blevet anfuttet.

Som det fremgår, er Pinga ret fascineret af lyset, tror nærmest hun er hypnotiseret af det, og så har hun bestemt, at hun nok skal få cardiganen tør med det vuns. Så nu er der også blevet lagt et håndklæde over den.

Ellers er jeg i gang med grumme aftenvagter og har dårlig samvittighed over, at jeg hverken får fulgt ordentlig med i blogland ellers svaret alle jer, der skriver kommentarer til mig.

Donald spurgte, hvor søren tanken om pingvin-tinknapper kommer fra.

Vel blot fra at jeg er en flittig amatør pingvinolog og gerne vil have tinknapper til tøjen, men er lidt valen over for tung norsk blomster symbolik, som synes at være på de fleste, jeg har set. Vil nødigt falde ned i en fylkefejde eller bekende mig til noget jeg intet ved om.

Og tak for ideerne til at give huen som gave. En veninde har tilbudt at sælge den på et julemarked i Jylland i weekenden, tror det bliver sådan.

2 kommentarer:

Sifka sagde ...

Meget fint lysende juletræ. Jeg regnede med, at du var hængt op så, jeg venter da bare til, der kommer nyt i ny og næ.

Zette sagde ...

Jamen, så er der jo tjek på dette og hint, husejer. Jeg kan også li dit træ. Sådan et må jeg ikke få, da jeg er el-hustru, og det hele skal være en anelse mere tjekket (undskyld fornærmelsen) så kitschede elartikler er bandlyst.