søndag, oktober 21, 2007

Synet af fyraften


Intet slår sushi foran pejsen på en kold efterårsaften efter tre lange arbejdsdag og med udsigt til en pæn stak fridage forude.

Det skulle da lige være ovenstående med en flaske Gaase Hvid til ;)

16 stykker sushi er meget til en person og jeg kan ikke engang påstå, at der også er købt lidt til kattene, for de er ophøjet ligeglade.

Forklaringen er den, at min arbejdsplads har årtusindets tåbeligste weekendbespisning. Når jeg møder klokken 6 kan jeg få frokost fra 11.30 til 13.00 - sådan cirka det tidspunkt, hvor jeg har allermest travlt, så det lykkedes ikke.

Så er vi udstyret med en automatcafé, hvor der er gammel salat, herregårdsbøf til opvarmning og svenske romkugler. Nogle gange er der ingenting, andre gange virker automaterne bare ikke.
På en arbejdsplads, hvor der arbejdes i døgndrift.
Det er lidt sært og lidt træls.

Anyway siden en medbragt bagel klokken 6.00 i morges, har jeg kun fået kaffe, te og vand. Jeg kunne ikke begrænse mig, da jeg stod med Sticks 'n Sushis kort og skulle bestemme mig. Og de skal nok blive spist.

BÆST-UPDATE II: Han havde spist de små grås mad i går og buldrede ved lemmen i aftes, men han er stadig ikke fanget og det er nok meget godt. Jeg har nemlig stadig ikke fået fat i hans familie. Begynder at tro, nummeret kan være forkert - vil køre forbi adressen i morgen og se om nogen er hjemme.

4 kommentarer:

Sifka sagde ...

Tillykke med fridagsstakken.

Sushi er fed føde og med Gåsehvid ved siden er man så godt som i himlen.

Spændende 'fortsætter' den der om Bæstet:)

Marianne sagde ...

Det ser ret lækkert ud.

Gode fridage og held og lykke med fangsten :-)

Anonym sagde ...

Ja, den café er ikke meget bevendt! Tag noget lækker mad med selv, lyder mit råd ;-)
Det var dejligt at høre, er Bæst har det godt. Jeg håber, du finder hans familie - for du har sikkert ret i, at telefonnummeret er forkert.

Mette H. sagde ...

Sikke en cafe. Den minder da vist om katineordningen på mit arbejde. Jeg er begyndt selv at tage mad med, for så har jeg da noget at glæde mig til. Og kvaliteten skal jeg ikke anstrenge mig for at overgå.

Håber det lykkes at få bæstet fanget og bragt hjem.