tirsdag, juni 13, 2006

Tonsvis af ideer og overtro

I går så jeg så huset, jeg har forelsket mig i, up close and personal. Jeg havde medbragt en entusiatisk med-kigger, som mindede mig om, at jeg havde valgt årets smukkeste sommerdag til at kigge på hus i et af nordsjællands mest vidunderlige område.

Med andre ord: Det skulle eddermame være noget af en ruin, for ikke at drage som en magnet. Det var det ikke - og det gør det ;)

Jeg har fået gang i både advokat og bank, men huset er netop kommet til salg, og en del af papirarbejdet er endnu ikke på plads, så jeg må bare væbne mig med tålmodighed og bede til, at der ikke dukker andre købere op, mens sagen går sin gang.

Hele dagen i dag har jeg tegnet skitser og kigget i boligblade og bøger. Ideerne suser rundt i hovedet på mig mens jeg forsøger at være cool og ikke jinkse hele projektet ved at sælge skindtasker før koen har fået mund- og klovsyge.

Nu antager jeg, at der i den anden ende af denne kommunikation sidder en million læsere, så jeg tør ikke lægge et link på til salgsopstillingen for huset eller afsløre for mange detaljer.

Jeg afslører ikke rigtig noget med nedstående foto, men det sætter husets stemning for mig.


Signs

0 kommentarer: