onsdag, februar 09, 2011

Boller på suppen - eller for fanden hvor er jeg glad for min bollesprøjte


For nogle måneder siden skrev jeg et indlæg om hønsekødssuppe med melboller.

Google Analytics fortæller mig, at det er et af mine mest læste indlæg nogensinde. Det undrer mig, men det er da meget sjovt.

I indlægget skrev jeg, at min suppe ville have været pænere, hvis jeg havde haft en bollesprøjte til at forme bollerne med. Og vupti dukke et venligt menneske op i min postkasse og meddelte, at sådan en ville hun da gerne sende mig - kvit og frit.

Så nu er jeg den lykkelige ejer af en bollesprøjte og jeg har faktisk brugt den flittigt lige siden, for sådan nogle nykogte melboller med godt med salvie, citronskal, salt og peber er helt geniale i en vintersuppe.

Så tak Britta fordi du har givet mine supper det altafgørende ekstra pift.

0 kommentarer: